Կայքերի օպտիմալացման և առաջխաղացման մասին խոսելիս գրեթե բոլորի մտքում անմիջապես պտտվում են բանալի բառեր, հղումներ արտահայտությունները: Այո՛, սրանք օպտիմալացման ամենակարևոր գործոններից են, սակայն իրական օպտիմալացումն սկսվում է… դեռ կայքը պատրաստելուց առաջ:
Եթե կայքը չի պատրաստվում զուտ այցեքարտի դեր կատարելու համար, այլ իր առջև ունի որոշակի նպատակներ՝ նոր հաճախորդների ներգրավում, վաճառքներ և այլն, ապա կայքի պատրաստում պատվիրելուց առաջ հարկավոր է մտածված կերպով պլանավորել կայքը՝ դիզայներից ու ծրագրավորողից բացի ներգրավելով օպտիմալացման (seo) մասնագետի և մարքեթոլոգի: Այս դեպքում է, որ կայքը կարող է խոստանալ բարեհաջող առաջխաղացում և մարքեթինգային խնդիրների լուծում:
- Մտածեք այն մասին, թե ինչ ինֆորմացիա եք ներկայացնելու կայքում՝ բաժիններ, ենթաբաժիններ, հավելյալ տեղեկություններ և այլն։
- Հստակեցրե՛ք, թե որն է լինելու կայքի հիմնական նպատակը և ըստ այդմ՝ նաև ֆունկցիաները (ապրանքի և ծառայությունների ներկայացնում, գնումներ, ամրագրումներ և այլն)։
- Դիզայնում ներառե՛ք գործողության կոչ պարունակող էլեմենտներ՝ զանգելու, գրելու, պատվիրելու կոճակներ (call to action buttons)։
- Կայքը կառուցեք այնպես, որ բաժինները փոխկապակցված լինեն համապատասխան հղումներով։
- Կայքի գլխավոր էջում անպայման տեղ հատկացրեք նորություններին՝ նոր ապրանքներ, ծառայություններ, զեղչեր։
- Ներկայացած եղեք ճանաչված սոցցանցերում և կայքում տեղադրեք այդ հղումները։
- Մի՛ մոռացեք հետագծի (breadcrumb) մասին․ վեջինս բավական դյուրին է դարձնում կայքից օգտվելը և թույլ չի տալիս մոլորվել։
Այսքանը՝ մի քանի բառով, իսկ կայքերի օպտիմալացման և առաջխաղացման մասին ավելի մանրամասն կարող եք իմանալ մեր դասընթացներից կամ հետագա հրապարակումներից։
Մարիամ Մուրադյան
SEO մասնագետ