
- Առաջին հերթին՝ տեսանելիություն. կայքը հայտնվում է որոնման արդյունքներում ավելի շատ անգամներ և ավելի շատ բանալի բառերով:
- Դիրքեր. Ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը ներկայացնող բանալի բառերով հայտնվում եք ավելի բարձր դիրքերում:
- Թրաֆիկ. որքան շատ անգամներ և որքան բարձր դիրքերում եք երևում որոնման ժամանակ, այնքան մեծանում է կայք այցելողների թիվը:
- Կոնվերսիաներ. Վերը նշվածների արդյունքում ավելանում են նաև կոնվերսիաները՝ ստանում եք զանգեր, հաղորդագրություններ, կայքում ձևակերպվում են պատվերներ և այլն:
- Մրցակցային առավելություն. կայքը հավասարվում և նույնիսկ առաջ է անցնում նմանատիպ ծառայություններ կամ ապրանքներ առաջարկող այլ ընկերությունների կայքերից՝ ստանալով տեսանելիության, այցելությունների ու վաճառքների ավելի մեծ մասնաբաժին: